مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اتش حضور...

 

عكس عاشقانه و احساسي دختر و پسر

 

سوز می آمد...سردم شد...!


برف بود و برف...


بافتم و بافتم...


تارهای "رویا" را به جان پودهای "کمبود"...


کم داشتمت...!


بافتم... رج به رج...


"خیالت" را...


بر تن عریان "تنهاییم"...


و...انگار بودی...!


گرم که نه...


آب شدم... از شرم حضورت...!



نظرات شما عزیزان:

baharak60
ساعت22:19---20 فروردين 1393
درتاریکی بی آغاز و پایان
دری در روشنی انتظارم رویید
خودم رادر پس در تنها نهادم
و به درون نهادم
اتاقی بی روزن تهی نگاهم را پر کرد
سایه ای در من فرود آمد
و همه شباهتم را در ناشناسی خود گم کرد
پس من کجا بودم ؟
شاید زندگی ام در جای گمشده ای نوسان داشت
و من انعکاسی بودم
که بی خودانه همه خلوت ها را به هم می زد
و در پایان همه رویاها درسایه بهتی فرو می رفت
من در پس در تنها مانده ...


مهیار12
ساعت7:48---20 تير 1392
چو به دست دل سپردم
بخود این گمان نبردم
كه نه تاب وصل دارم
نه تحمل جدایی . . .


مهیار12
ساعت9:36---15 تير 1392

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم
در سفره عشقت درویش درویشم. . .


mehdi
ساعت8:16---15 تير 1392
سلام وب خیلی خوبی دارین
به وب منم سر بزنین
منتظر حضور گرمتون هستم
همین طور نظراتتون
bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 8:3 قبل از ظهر | |